Lördag






Dagens:
Gröt gjord ut av AXA grynblandning, banan, torkad aprikos, frön och lite äppelmos. Serverad med lingonsylt och valnötter. Rostat surdegsbröd till är lovely. Speciellt om det severas med ost och tunt skivad gurka med örtsal resp. messmör och banan....Och med den självklara stora koppen te till kan dagen inte börja annat än bra!

Woho - sov till klockan 7 imorrse, är en lycklig själ! Sitter och bälgar i mig en kopp kaffe och kollar mejl. Har precis startat en utränssning i min garderob/packa upp resterna efter resan. Men när jag nu väl börjat insåg jag att så långt kommer jag inte hinna komma i mina försök att var effektiv och duktig - om en stund ska jag kasta mig ut i regnvädret och ta mig till gerda och spinning. Ett efterlängtat pass må jag säga!

Och sen blir det jobbelijobb, en snabb kompisvisit och därefter party ikväll! Känner peppen inför en bra helg - ska kicka äs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0