Kaffe kaffe kaffe cappuccino

Jag sitter och laddar inför denna fredag med en cappuccino vid min sida. koffein känns behövligt idag - det kommer att bli en jävligt lång dag. För när vaknade lilla jag idag - jo klockan tre. På morgonen. Absurt värre. Det blev n hel del ligga och vända och vrida i sängen tills man inser att "FAn, jag kommer inte somna om". Gav upp försöken på att få mer sömn och satsade stenhårt på att läsa Dan Brown istället. Halv sex stod jag inte ut längre - blev en mycket tidig morgonpromenad. Ganska mysigt faktisk. Kyrkklockan hann slå sex, fågelkvitter hördes, det var mörkt, det var lugnt.

Och efter dagens frukost; gröten stod på bordet med hemlagad äppelmos och rostat surdegsbröd, har jag nu suttit ett tag på bibblan. Här kan jag sitta och skriva länge. Så det är så min förmiddag kommer att se ut. Dator och kaffe. Kaffe och dator.



Så tack kaffe att du finns :) Men konstigt nog känner jag mig inte så trött än, vilket inte beror på kaffet för det har bara hunnit slinka ner ngn klunk än. Men piggelin-pigg är jag iaf, och känner mig dessutom rätt kurerad från förkylning = slipper vara sjukling med liggsår - woho!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0