Idag - torsdag

På Mojjo - som vanligt! Ganska nyss kommen efter shopping-vända i SoHo. Trevligt trevligt! Blev dock bara en tröja. Egentligen var det skojakt som gällde - mina favvoriter är rätt så sönder. Och lite varma kläder. Hösten är definitivt här - det är lite för kallt för vad jag har med mig i klädväg.

Morgonen började bra. Morgonlöpning...Nästan 11 km längs vattnet! Nöjd! Har aldrig sprungit så långt på morgonen innan frukost. Stadens energi som gör det!

Ikväll planerar vi att gå på bio, typ den största. Men först middag!

Åh, lunchade på världens mysigaste ställe. Speciellt, skön musik, blandad inreddning som inte passade ihop men ändå gjorde det, ascool personal och jättegod mat. Hehe, beställde omelett med sallad och stekt potatis. Frågade om ketchup. Fick svaret "Oh, not on this place..." på ett snällt sätt sa den lille söte servitören. Kännde mig dock som en gammal som leker barn typ.. barnasinnet kvar = ketchup :)

Finemang här, dock lite trött och glad över cappuccinon jag just svepte! Det tar på krafterna att vandra runt hela dagarna tillsammans med alla intryck! Men nu är det dags att promenara med raska steg tillbaka till hemmet och möta upp P. Goddagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0