Home sweet home

Övertrött och pigg på samma gång, snurrig i skallen av intryck och många timmar på flygplan och airkondition och muggar med tysk apfelsaft - är jag nu hemma i Lund. Känns skönt värre, när man vet att man är påväg hem vill man ju bara komma hem...11h resa från l.a till frankfurt, stress på frankfurt (vem tycker om att planet börjar borda när man står i en as-lång security-kö?!) drygt 1h till copenhagen och till sist kära gammla öresundståget hem till staden sin.

Nu har jag stoppat god mat i magen och dushat länge. Nu börjar projektet med att lyckas trötta ner mig till en nivå som gör att jag kan gå och lägga mig innan tolv. I mitt huvud är klockan kvart i ett på måndag eftermiddag. Inte kvart i tio på kvällen.

Får se hur det går. Ska brygga mig en kopp te och chilli-dilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0