Hamlet, onsdagen den 30 september 09

Är ganska svårt att finna ord. Önskar att jag skulle få jobba med sådana människor som hade skapat föreställningen. Finns inget annat ord för upplevelsen än enastående. Jude Law är en sådan fantastisk skådespelare. Och han var inte den enda. Det är som att vissa scener helt plötsligt dyker upp nu i efterhand och man inser hur bra det verkligen var. Och jag har inte ens börjat processera scenografin, ljussättningen, musiken... Ganska mållös.

Önskar att jag fick arbeta, även om det inte handlar om skådespeleri (men måste medge att jag fick ett sådant sug efter att stå på scen, snart gått ett halvår sen stadsteatern i lilla lund), skulle vara glad över att hämta någon kaffe - bara för att se hur alla arbetar för att få fram en sådan föreställning!

Ja, ganska mållös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0