HAIR

Kärlek. Kärlek.

Oh..det var så bra! Jag dör. Eller, nej, varför skulle jag göra det, sämsta uttrycket egentligen. Men...bland det bästa jag sett! Musiken är underbar och sångerna framfördes så innerligt och bra och charmig. Och skådespelarnas karaktärer...jävlar vad de kunde improvisera vid vissa tillfällen - så roligt, gripande, allvarligt, svängit....Satt och log typ hela första akten - kunde inte sluta. För jag var så glad att se det. Vissa artister, musiker, kan btyda så mycket. Hair är något som verkligen betytt mycket! Och därför var det så speciellt att se det och så roligt och så betydelsefullt. Låter lite överreklamerat kanske, pratar ju bara om en musikal. Men för mig var det så mycket som präglades av Hair och synen som fanns under 60-70 talet, då jag gick på högstadiet. Vissa perioder var allt hair och ibland ville jag bara också stå på scen och spela med! En fin liten dröm var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0