what to do

Dagens frukost: gröten gjord på AXA grynblandning tillsammans med kanel och russin. Serverad med äppelmos och valnötter. Och självklar havremjölk...Rostat bröd och en stor kopp te samt svartvinbärsdryck.
Och jag är redo för denna fredag.
Som kommer bli a good day. Inte tu tal om annat!
Körlektion om en liten liten liten stund (borde alltså göra tusen andra saker istället för att sitta på min rumpa framför datorn...) sedan blir det effektivt plugg på bibblan. Stadsbiblioteket och jag. Love it. Måste lyckas med teori-test-prov idag. Då blir jag en lycklig själ.
Och ikväll - då smäller det :) Lasse lasse lasse Winnerbäck i Malmö.
Konstaterar bara - Lyckorus kommer ske :)
Så helgen invigs med en dag som verkar bli väldigt bra! Dessutom så är himlen klar idag. Morgonpromenad gicks i underbart blått ljus. Inspirerande värre.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va kul att vi känner samma om varandras bloggar då

hehe

;)

kram

2009-11-20 @ 13:45:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0