vakna upp ur ett vakum



Dagens: gröt gjord på AXA grynblandning med karademumma, russin och torkad aprikos. Till det blev det äppelmos, hasselnötter och lite honung. Tänkte honungen skulle ge lite mer smak än den gjorde. Kanske ligger svaret i att låta houngen koka ihop med gröten, inte ringla över på slutet...Hm. Kanske blir en lite modifierad repris helt enkelt!
Brödet var nyköpt och gott - tips är pumpafrö-bullar från Malmborg (ICA) Bake-off - supergoda!!!

Äntligen har svallvågorna från vaccinet börjat lägga sig. Armen känns lite öm, men resterande kroppsdelar känns normala igen! Därför blir det efterlängtad träning idag, funderar på en löprunda innan lunch...För snart ska jag nämligen iväg och ha lååång körlektion. Och ikväll väntar roligt jobb - springa runt och servera på en disputationsfest!

Annars känner jag peppen inför helgen som kommer! Känner att jag har befunnit mig lite i ett vakuum de senaste dagarna - ska bli skönt att bryta av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0