Tillbakablick

Dagens frukost: samma gröt som gårdagen och samma rostade mackor som gårdagen. Jag är enormt fantastifull... periodare nr 1.
Men jag gillar det :)
Lasse lasse lasse Winnerbäck.
Det är bara att säga tack och hej för en fatastisk kväll.
Vilken musik - vilken man. Och vilket band.
Bra publik  - ja, vi älskar alla Lasse!
Sån vacker scennärvaro. Och nej - vi tycker inte du är tjurig. Bara lätt fantastisk! :)
Groupie-sound på mig idag. Men jag blir så lycklig att underbar konsärer.
Om du lämnade mig nu
För vi har solen i ögonen
Hugger i sten
Blir inte bättre än så.
Nu ska jag ut och springa. Springa springa springa. Det blir najs.
Sen gäller övningskörning - länge - och även ett besök på nya IKEA. Känner mig nästan skräckslagen inför IKEA besöket - trängsel? Vassa armbågar? I massvis?
I kväll blir det en 20-års fest. Och sedan en möjlig utgång som följd.
Dessutom skiner solen
Jag blir glad.
It's good.
:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad är det för bröd du har? ser sjukt gott ut!



Läste att du med hade problem med stycken i inläggen, jag antar att du har en mac? För jag har samma problem :/

2010-01-30 @ 21:20:13
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0