storm!

Storm Storm Storm! Crazy banana vad det blåser ute. Och regnar och har sig. Just hemkommen från trevlig födelsedagsmiddag sitter jag nu i mjukis med en kopp te. Kan inte påstå annat än att det är himmlans mycket bättre att betrakta vädret från inomhus. Inte ball ute.
Trevlig middag - fisksoppa, gott bröd, god ost, god sekt. Alltid speciellt att vara på besök, typ, i ens eget hem. Där lever för tillfället fram till lördag min morbror och hans fru. Fast jag gillar dem starkt. Så de får gärna befinna sig i mi casa. God mat hade de gjort. De är duktiga människor. :)
Dagen i all hast: körlektion - gick bra! Går fortfarande i rätt riktning. Thank you god. Spinning på the place to be - Gerda. Också najs. Svett, svett - alltid lika underbart :) hehe. Lite teoriplugg - ingen motivation. Sitter och tänker på arbeten att göra, vilket är så mycket roligare än teori. Så det slutade med att jag gav upp min lilla kära körkortsbok och hängav mig åt skrivande. Sånt är bra ibland.
Grattis min lilla anna.
br

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0