Stockhomssången

Simon Norrsveden. Musik. Det är något hörrni :)
Kan inte dölja det faktum att sången Stockholmssången faktiskt gör mig sugen på en viss storstad...Stockholm. Stockholm nu, i vår, när som helst? Storstadsbegär oh yes.

Hemkommen efter besök på biblioteket. Underbat hur nära det ligger hemmet, betyder att man kan fokusera sig när det gäller att plugga in saker och ting. Slipper de små sakerna i hemmet som pockar på uppmärksamhet. Och efter alla dessa vägmärken som ska fastna i huvudet plus två körlektioner ute i regnet känner jag mig lagom mör i huvudet. Men effektiv dag - sånt gillas :)

Och ikväll vankas härlig träning! Åter till fäktsalen för ett fäktpass. Fäktande, svett och tjatter. Tror det är vad två träningstimmar kommer att innehålla - inte helt fel! Så nu är det dags att ladda med banan och gott äppelbröd. Inte helt fel det heller.
(Och självklart spelas Simon Norrsveden i bakgrunden. Är helt störd jag vet. Är en typisk periodare när det gäller musik. Spelar lätt sönder en skiva eller ngr låtar en period, för att sedan inte lyssna på artisten på jättelänge)


Kommentarer
Postat av: Tess

Du kommer greja det! Jag tog körkort i somras. Det går om man verkligen vill! Så länge man kan motivera varför man gör saker så. Har du bokat uppkörningen?



Pyntet håller sig bra, inget har förmultat särskilt ännu i alla fall!

2009-11-02 @ 17:59:56
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0