Söndagslugn och att göra dag

Efter mycket velande, många telefonsamtal och många sitta-och-vänta minuter så var det klart - det blev utgång igår. Klackarna slogs i taket på Lunds (ventilationen fungerade denna gång men värmen ville inte lämna oss! fresh....).

Och efter ngr få timmars sömn är jag i alla fall på gång även denna dag. En del har redan avverkats men mycket att-göra-saker står kvar på listan. Måste ägna tid åt mina "finfina" teoriböcker...pappsen has returned to Svea rike från amerikat. Han skall träffas och kanske även firas - hans födelsedag idag! Sedan finns en preliminär fika inbokad och även en annan vän-träff på g. Ikväll ska även ett Funk pass klämmas in. Känner för träning, och skulle gärna ta ett hårt två timmars pass eller ett satsigt spinningpass - men ibland räcker "bara" jobbig träning gott och väl :)

Har för övrigt lämnat kameran på sin plats. Två fina fotomöjligheter har nu missats för att jag varit lätt disträ. Lätt disträ när det gäller att komma ihåg att om man vill ha en bild - måste man faktiskt också använda sin kamera. En bild upplöses inte bara ur tomma intet på datorn. Snark. Shapa upp lite helt enkelt!

Nu ska jag ta tag i min söndagströtthet. Och kika in i mina teoriböcker.


Kommentarer
Postat av: hilli

hejdär!fasen vikken bra blogg,massa inspiration och snygga foton,keep it up,kram!

2009-11-08 @ 11:40:59
URL: http://barahilliju.blogspot.com
Postat av: hilli

oo mums lät gott!tänkte oxå testa att krossa lakritsgodis på chokladglass...slurp!

2009-11-08 @ 13:54:33
URL: http://barahilliju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0