Söndag och jag känner en uppryckning på g



Dagens frukost: AXA havre&qinoua m. russinmix, kardemumma, blåbär, hallon, banan och mango. Och hasselnötter. Sjukt gott!
Brödbullarna, som faktiskt hållit sig mkt smakrika och saftiga!

Igårkväll var najs! Diner and wine. Utgång och dancing dancing.
Kom dock på mig själv när jag vaknade imorrse, med att vara ganska nöjd med att inte gå och lägga sig vid halv fem. Blev inte så extremt sent, vilket egentligen är ganska lyckat då jag om ngn timme ska jobba i sex timmar. En extrem utmattning hade ju faktiskt inte varit det bästa. Speciellt inte då jag också måste gå igenom mina små teoritest ikväll. Fan, vill bara ha det överstökat. Enorm psykisk press. I don't like it. På tisdag efter kl. 12 så kommer jag att vara en normal människa igen.

Det är dock tuffa tider. Mina fina klackskor från storstadens storstad svek mig och mina dansande ben igår. Klacken gick av. What to do? Krokodiltårar. Eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0