som ett barn i ett par gummistövlar i en vattenpöl

Har kommit på att jag gillar att ta morgonpromenader i regn. Man klär på sig något som är varmt och kanske skyddar mot regnets droppar och sen är det bara att gå. Det är strunt samma hur man ser ut, man behöver inte bry sig om att regnet förstör luggen, smetar ut mascaran eller att man kanske är tvungen att vara konstant blöt tills man torkat...Det är lite som när man var liten och stod och plaskade i vattenpölar. Och om inte det är fantastiskt, vad är det då?

Så därför njöt jag fullkomligt av morgonens promenad. Även om regnet föll. Men lika glad är jag att det varkar sluta regna nu när jag snart ska bege mig.

Körningar under dagen, blir en hel del. Ska fösöka klämma in kompisdejt under eftermiddagen :) UT ur körbubblan - ja tack! Ikväll blir det jag och mina muskler. Dags att jobba jobba jobba. Nu jävlar ska musklerna klara mer! StyGy helt enkelt ikväll. Nice värre.



Dagens frukost: dagens gröt gjordes av AXA grynblandning, med kanel, russin samt äppelmos och hasselnötter och valnötter. Älskar lördagens äppelmos-sats. Gjord på lite syrligare äpplen, vilket smakar perfekt!^^
Danska rågbrödet still going strong.






Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad underbart att du verkligen fick en regnpromenad att låta oerhört charmig! :) Jag blir själv sugen på att skaffa mig en ordentlig regnjacka och stövlar att gå ut i när det är blött nu.. :)

2009-11-11 @ 10:43:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0