shout out loud

Skrika är underskattat. Istället för att göra vårskrik så springer jag. Det känns ganska bra det med.
bild israel
Märkte hur julen kommit till lilla Lund. Promenad hem genom stan. Promenad hem genom en julstad. Kändes bra. Ganska mysigt faktiskt. Och på söndag är det skyltsöndag. Ska jobba. Kommer bli bra, kommer bli roligt. Kommer mycket människor...?!
Kände mig tankeglad. Inget existerande ord, jag vet, men det är ett ganska fint uttryck ändå. Trevligt att andas, trevligt att tänka. Glad att jag slapp källaren och många många påsar te att ösa. Glad för löpning. Livet känns lite lättare helt plötsligt. Och sista körtimmen idag var "fläckfri" (citat). Det börjar sitta och jag börjar lugna ner mina nerver. Och teorin ska klaras även den - ska återgå till pluggandet om en stund. Känner att min isolering kanske till och med kan släppa i helgen :) Kan bli en rätt bra helg. Om rätt faktorer spelar in och om vissa händelser sker. Kryptiskt igen. Men sant ack så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0