punkt för dagen

What a day. Kan lugnt påstå att tröttheten finns här. Allt från vårdcentral till jobb till körning till träning. Men endå en bra dag. Mot förmodan. Lunchfika som blev trevlig. Fixat julte hela dagen. Ett ganska monotont arbete. Det fanns ipod-högtalare. Jag hade en ipod. Det var en bra kombination. Som att man för en gångs skull hade tid att bara lyssna på musik och låta tankarna flyga. Samtidigt som kroppen rörde sig och doften av jul och lussebullar fyllde rummet. Har alltid tusen saker jag gör. Alltid långa dagar. Alltid svårt att inte göra något. Så det känndes okej. Till och med bra. Hade roligt på nått vis :) Har inget emot en lagerdag imorgon helt enkelt!

Körningen - nervös. Åkte in på vägvärkets parkering. Skulle backa ut från en parkeringsplats. Fick motorstopp. NERVOSITET! Med stora bokstäver ja.

Träningen - trött. Japp. Hungrig efter en timme. Inget postivt när man har en timme to go. Men som alltid. Skönt nu. Lovely.

Nu - sex and the city. En serie som aldrig dör. Alltid bäst. Like it! Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Sen sova. Tror jag har brist på sömn. Ganska definitivt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0