Omplanerad kväll





Kvällen blev annorlunda än planerat. Teorilektionen gick som den gick, var intressant och lärde mig - alltid trevligt att kunna inhämta kunskap :) Men väl på trafikskolan kände jag kroppen säga nej. Halsen gjorde ont ont ont och det tillsammans med huvudvärk och illamående gjorde att jag ställde in träningen.
Istället blev det ett besök på granit, som hade kundkväll med 25% rabatt - sånt gillas! Detta betydde att jag äntligen kunde införskaffa mina lådor till min upphängningsmanick. Och väl hemma har jag nu fixat klart i garderoben och donat i min nuya extragarderob. Tände lite ljus och satte på härlig klassisk musik samtidigt som jag kröp ner i myskläder. Nöjd att ha det klart!
Nu väntar sen mat, svårt att bli hungrig eller sugen när man mår illa...Men en frukostinspirerad middag blir det med gröt och rostade mackor med ägg och kaviar - mums. En kopp te till det och så mår jag nog bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0