oh my lördag

Bra dag det har varit! Har varit effektiv och handlat till lägenheten, packat upp saker, övningskört och kört därefter ut till IKEA. Och lyckats klara mig helskinnad därifrån! Konstigt att man ibland kan älska den platsen. Och ibland så blir man så trött. Helt slut.

Har fått in löpning, blev drygt en mil. Känndes fantastiskt :) Har bara legat strax under en mil sen jag kom hem från USA. Sprang så mycket där och så ofta att jag kände, nej - no more running. På ett tag. Hade så mycket annan rolig träning att ta tag i vid hemkomst. Och tror att det är bra att känna efter. Vill ju absolut inte tröttna på något jag faktiskt älskar! Men nu är springbenen här igen och jag gör tummen upp och säger more running :)

Snart ska jag pysa iväg för kvällen. Har positiva känningar för the night. :) Tror jag ska sjunka ner i ett varmt bad först...inte helt fel.

Dagens lunch - lök-, svamp- och sqaush - omelett med ost. Enkelt och väldigt gott! Omelett är alltid en favorit hos mig efter träning. Alltid lika enkelt och lika gott. Dessutom går det lätt att variera! 
Idag stekte jag lök, svamp och sqaush, vispade upp ägg med pesto och kryddor. Hällde över äggsmeten över grönsakerna och toppade med bladpersilja och parmesan och brieost. Till lite sallad och keso - superbt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0