och solen kom fram

Så sant som det är sagt - solen kikade faktiskt fram ur molnen idag och lund har fått njuta av en dag som inte varit grå. Borde önska väder lite oftare helt enkelt!

Spinningen i förmiddags - fantastico! Svetten rann och benen spinnade på. Älskar när man tror att nått sina sista krafter och ändå upptäcker att det finns mer kvar att ge. Och en eloge till instruktören och dennas musik. Musik är ett underbart sätt att motivera, vilket betyder att bra musik kan få mig att gilla läget i träningssituationer där man är så trött men ändå ger allt!

Har varit en skön dag, oplanerad i början men utfylld med allehande trevliga händelser :) hehe. En tur på stan och en kaffe på café. Dessutom fick jag världens ryck och ställde mig i köket och gjorde äppelmos och bakade bröd. Har även varit duktig dotter och fixat och donat i the papas house inför hans hemkost imorgon.

Och nu sitter jag och försöker få kvällen att gå ihop. Är super peppad på utgång, men då en människa just nu sitter fast ute i ingenstans (typ) kanske det inte blir som tänkt...hm. I väntan på hur kvällen kommer att utvecklas ska jag nu bege mig ut i köket och fortsätta rensa vårt mycket fyllda kylskåp :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Å tack!

Budapest är jättetrevligt! Det är lite billigare och lite varmare. Inte jättemycket men ändå! Det är en jättefin stad med massa nya och gamla hus blandat.

Det finns massa broar också (över floden som delar Buda från Pest)

2009-11-07 @ 21:33:51
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0