Morgonstund och flytt

Idag lämnas lägenheten över till morbrodern med fru. Jag tar vägen till fadern och the house. Länge sen jag bodde där. Typ sen innan han åkte. Kommer nog kännas lite konstigt. På ett sätt. Är så inbodd i lägenheten nu.
Försökte "komma in" i mitt rum i söndags, genom att städa och utföra en extremt (!) välbehövlig utränsning av min garderob. Men ändå. Ska bli skönt dock att faktiskt bo där. Att faktiskt "komma in i huset".

Idag är fullspäckad med planer. Har redan varit uppe ett tag och ska om en liten stund (när det öppnat) ta mig över till bibblans café för teoriplugg. Som sagt - dags att strukturera och börja råplugga. Typ.
Sen blir det körlektion. Paus och förhoppningsvis fika med vänenr?! Körning nr två därefter och sedan iväg för ett adjöss. Ikväll ska jag även vakta lägenheten och lämna nycklar. Lite jobbigt när man inte vet när ens besökare kommer. Planering för min mormors födelsedag ska också ske. Middag - den ska bli fantastisk. Det är ett konstaterande!

Dagens frukost: AXA gröten havre&qinoua, med torkad aprikos, kardemumma, banan, russin och hasselnötter. Kombinationen! Mums!
Har blivit en rostat bröd fantasti just nu. Rostat bröd med smör, ost och marmelad. Det vattnas i munnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0