Lördag hela veckan

Morning morning! Sitter och laddar för mig själv. Ska snart pysa iväg för en morgon spinning lektion. Är pepp! Detta passet har utförts en gång tidigare, i ganska trött tillstånd efter en förkylning. Då såg jag fram emot att kunna köra fullt ut när kroppen var bra igen. För det var ett så bra upplägg och underbar musik. Och instruktören var så peppande och bra och det slutade med att jag var alldeles pirrigt - så roligt var det! Så vi får se hur dagens pass lider :)

Gårdagskvällens jobb gick finemang! Grattis kan sägas i efterskott till den som uppvaktades! Vi serveringsflickor sprang runt i ett fantastiskt (och gigantiskt) universitetshus fullt med nästan 100 personer. Och även maten fick vi ta del av, vilket inte var helt fel då det smakade fantatiskt gott! Och i min kyl står nu ett x antal formar med mat som blev över, som vi blev påprackade. Inte helt fel det heller :) Så trötta i benen med glada i hågen var vi redo att lämna byggnaden kl 01. Skönt att det inte blev extremt sent - så att man inte är back på sömn första dagen ut av helgen.

Och nu är det som sagt SPINNING som gäller :) en tur på stan sen kan inte bli fel och kanske en fikadejt kommer att ske. Annars blir det förhoppningsvis utgång ikväll! Det enda jag hoppas på nu är att solen kommer fram. Grått är inte det bästa som hänt...

Dagens: gröt av AXA grynblandning med russin, kardemumma, frön och blåbär. Tunt hyvlat äpple och valnötter.
Lägg märke till tomatskivan - ser ut som ett hjärta :) var tvungen att köra en enskild bild där!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0