Kväll och smoothie-tips!






Äntligen hemma. Känns som att de två männsikor jag tillbringar mest tid med just nu är min körledare och min lilla moder. Isolation nr ett. Tack och lov att det är helg imorgon. Men först 3 körlektioner - första med start kl tio i sju. He...

Provade denna smoothie till mellis idag. Tummen upp, måste jag säga. Har provat en annan variant, vilken också var god. Men inte lika smaskig som denna.

Har utvecklat mitt maniska musiklyssnande med Lars Winnerbäck.
Det är bara att gilla läget.



Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag testade ngn annan av Oatleys havredrycker förut, som jag oxå gillade :) finns så himla mycket gott på smoothie/youghurt/drycke-fronten ute just nu!



Ja det var verkligen jättekul att få laga mat för högskolepoäng :) Under denna termin var det här det enda praktiska momentet, men nästa termin ska vi tydligen ha mycket praktisk tid i kök!

2009-11-13 @ 16:02:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0