koffein och socker

Okej. Jag är tillbaka som optimist och glad person. And I like it :)

Löprundan idag blev upp mot 9km. Det känndes bra, nästan hela vägen. Enda problemet var en liten ont-känsla i bakre vänster ben. Hm...Kan bero på att hård träning har skett tre dagar i rad, med belastning på samma muskulatur. Nästan. Så blir det när den tänkta träningsplaneringen fallerar. Så i slutet blev det lite lugnare. Men tiden som jag springer per kilometer känns okej. Har börjat springa längre sträckor, runt en mil, oftare på sistonde. Så därför känns den tid per kilometer jag nu har okej. Arbetar mig fram. It's gonna be great.
Och det bästa av allt, förutom själva löpningen, var det där vädret jag dömde ut tidigare idag...Vad händer ju längre på min runda jag kommer? Jo, vädret blir finare och himmlen spricker till och med upp lite grann. Det var vackert. Jag blev glad. Lycka!!!

Nu har jag precis gjort två prov-test, vilka gick kanon! Tack s för din hjälp...hm. Och för att du orkade lyssna på mina sammanbrott-hata-körkort-teori-ångest. :) Möte på stan och promenad hem med en stor soyalatte i hand och med en chokladmuffins i en påse. Myspys stämmning på stan idag. Det gillas. Och väl hemma drack jag upp mitt goda kaffe och åt min goda muffins. Är lätt koffein-kickad och sockerkickad just nu. Känns bra. Hehe. Är lite överkänslig :)

Och nu ska Malmborgs besökas. Bjöd över vänener på lite mat ikväll innan en väntande utgång. Har en idé om vad som ska lagas. Har ett väldigt fyllt kylskåp, har varit borta från lägenheten så mycket denna vecka så enda målet som ätits hemma har varit frukost. Säger något om min stress vecka....Men bra nu!

Så ja, today's a good good day :)


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

kul att du gillar min blogg, och lika roligt är det att jag har hittat en ny. tokgillar dina skarpa bilder!!

2009-11-28 @ 17:36:02
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0