just dance

Nej. Nu blev jag besviken. För en timme sen var jag ute och promenerade och tänkte jo men visst, det kan till och med bli vackert väder idag. Och vad händer när jag sitter och tuggar i mig min goda frukost? Himlen öppnar sig! Vad är detta om jag får fråga? Skäms väder, skäms.

Utvilad är jag dock, vilket känns som en trevlig omväxling :) Ska bli löpträning nu på förmiddagen. Känner peppen (även om jag hade hoppats på att springa i lite trevligt solsken...men man kan inte få allt här i världen!) Med stygy som blev utbytt mot ett härligt spinningpass igår, borde jag egentligen kanske satsat på lite mer styrkebetonad träning. Men ibland får man ta och göra det man vill. Och endast det. Det är sånt som gillas!

Dagens frukost: AXA grynblandning med tranbär och kardemumma, äpple och valnötter. Nybakat bröd! Oh ja. Fantastiskt gott. Recept kommer!

Är sjukt typ...danssugen. Skulle kunna dansa runt med damsugaren som skall tas fram om en stund. Kan ju redan nu säga förlåt till mina grannar - musik kommer spelas. Dammsugare kommer att användas. Och kanske kommer man även höra mig sjunga med lite lätt falskt. Men - hur kan städning annars bli roligt, det undrar jag?! Feel free to do the same kära grannar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0