JAG ÄR PEPPAD


Så sant som det är sagt. Tack gode gud för mörkerkörningen igår. För mig blev det som en extra låång lektion med min körlärare. Tack till dig som inte dök upp och gjorde så att jag kunde köra konstant. DEt gillas. Och det gick bra. De sista 45 min flöt på bra och det tyckte min lärare med. Det gillas det med. Det finns hopp om livet. Ja, jag känner peppen på att jävla teoriprovet och uppkörning. Det ska gå.

Sitter och pluggar teori, vilket kommer ske i princip hela dagen. Körlektioner ska ske. En löprunda ska ske, vilket kommer bli fantastiskt. Ett avbrott i pluggandet ska ske det med. Nu. Gå handla, inget mer upplyftande än det. Men ändå. Malmborgs och jag.

Saknar storstaden. Att man faktiskt kan sakna en stad. Bild från Hearst Castle. Säger bara googla och läs och se. Fantastiskt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0