Ibland borde jag bara trycka gasen i botten

Vaccin update: Kan inte påstå annat än att min arm gör ont, ont, ont. Och är trött och kämpar för att inte trilla av stolen. Alltså skippas kvällsträningen. Och plötsligt inser jag att jag har extra timmar till mitt förfogande. Alltid svårt när man har mkt saker att göra, då tänker man hela tiden på de sakerna man inte hinner. Och sen om man plötligt får en lucka i tiden, sitter man och försöker klura ut vad man ska ta sig till härnäst...hm. Borde sätta mig och plugga. En bidragande faktor till min förvirring kan vara tröttheten. Kanske. SE - förvirrelsen är TOTAL!

En sak är jag i alla fall på det klara med - jag måste sluta vara en mes. Det är okej, jag kan erkänna det: Jag är lätt mesig i vissa situationer och tillfällen. Som exempelvis, när jag kör. Ibland borde jag bara trycka gasen i botten. Faktiskt. Work on that.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen occh sätta mig ner med den enormt (tråkiga...) roliga teorin. Läxa läxa läxa.

För övrigt så har det - hör och häpna - fallit snö här nere i Lund. Eller iaf en modiferad version av så kallad snö (regn som kallar sig snö...).

Kommentarer
Postat av: Tess

Tillhör du någon riskgrupp? Jag vet inte när jag ska vaccinera mig. Borde jag göra det snart kanske?

2009-11-04 @ 17:08:48
URL: http://www.egowar.se
Postat av: sara

vilken bra och annorlunda blogg du har :d

2009-11-05 @ 01:02:36
URL: http://saraakerbloms.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh känner igen det där, när man känner att man borde ta varje tillfälle i till attt göra ngt av alla projekt som svämmar över på attgöralistan. Jag önskar att jag oftare kunde ta tillvara på såna guldluckor med tid som dyker upp till att passa på att ta lite tid för mig själv och varva ner från alla görmål :)

2009-11-05 @ 07:09:35
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0