habegär

Oj oj oj. Hittade precis de finaste träningsskorna på stadium. Habegär. Japp, extremt. Men, pengar? Oh no...eller, ja, inte för en onödig utgift (som betyder 1100kr...).

Är aggressiv mot allt vad bilar heter. Vill bara nämna det. Vad ska man göra åt sig själv - det är dagens fråga för mig. Ska gå loss under träningen och arbeta bort irritationen. Fäktning snart och ja, jag laddar som in i.

Är förresten lite lätt störd. Har tre saker jag lyssnar på just nu. Enbart. Sitter och sönderspelar fem låtar av simon norrsveden (har kanske möjligtvis nämnt det förut...), damien rice och filmmusiken från Hair. Allt är fantastiskt. Jag är beroende.


Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Ja, åk till Budapest! Det är super!

Tack förresten.

2009-11-09 @ 21:26:48
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0