fredagsförmiddag och frukost number two!



Sitter och mumsar i mig min andra del av frukosten (eller mellanmål kan man också säga..). Nyköpt och nybakat bröd och en kopp grönt äppelte, vilket för övrigt rekommenderas - väldigt gott!

Upp och iväg tidigt imorrse. Körlektion nr 1 började tio i sju. Det gick bra, känner peppen, känner peppen :) Snart dags för en dubbellektion. Sen blir det iväg i 2 h och därefter träning. Styrketräning eller kondition? Kondition eller styrka? Svårt val. Jag vet iaf att imorgon är det jag och SKrylle skogen som gäller. Då jävlar ska här springas:)

Känner att dagen blir lika effektiv som gårdagen, har ju redan hunnit med körlektion samt promenad, mathandling och klippt luggen - Jag kan SE! Helt fantastiskt.




Kommentarer
Postat av: hilli

hejdär!är det friggs äppelte?har velat testa det ett bra tag nu..teförrådet har dock varit fullt!hoppas du får en grym helg,kram!

2009-11-13 @ 17:23:22
URL: http://barahilliju.blogspot.com
Postat av: hilli

jag veeet,lakritsteet är världens bästa!men alla butiker i min närhet har slutat med det...dåligtdåligt!har du smakat celestials teer?äpplekanelteet äe typ det godaste man kan tänka sej!

2009-11-13 @ 19:43:22
URL: http://barahilliju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0