fjärilar i magen

Dimma dimma dimma. Utomhus. Lite i huvudet också...Försökte rensa, bliklar i skallen, med en morgonpromenad. Börjar bli nervöst. Halka om någon timme. Körkort. Körkort. Körkort. Men har hört att man kan i stort sett inte göra fel på halkan. Hoppas på det.

Allt går lite för snabbt. Iband. Önskar att det fortfarande var lördag. Men skoj kommer ske denna vecka. Fullproppad vecka. Hoppas allt går som det ska. Ja, lite nervig, lite glad, lite spänd, lite galen.

Afron igår var iaf lika fantastisk som vanligt. Var ett steg med som var enormt roligt att göra. Älskar när man hittar en bit i koreografin som man verkligen laddar inför! Det är najs!

Ikväll blir det fäktning. Känner att jag blivit tvungen att missa för många fäktpass på sistonde. Svårt att komma in i det igen om jag inte får chans att gå. (Körkort är boven i dramat)

Hade ett good talk med min pappa igår. Framtidsplaner, visioner ohhhh! Nä, men han är ganska bra på att få allt låta så positivt. Han är ju extremt positiv så jag antar att det är anledningen.

Måste ta mig i kragen och sätta igång att läsa i min teoribok nu. Ah - fjärlilar i magen!

Dagens frukost: gröt av AXA havre&qinoua - ny favorit, går ej att motstå:) - kardemumma, blåbär, russin och äppelmos. Smaskigt värre. Äppelte och rostat bröd.

Har iaf startat dagen bra. Det kommer gå bra. Det kommer att bli en bra dag.









Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fina bilder!

2009-11-16 @ 22:18:35
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0