Fel är ordet för dagens förmiddag

Dagens Frukost: blåbärsgröt med banan och mandlar. Rostat bröd och massvis med te! Blä. Är bitter på mig själv. Är bitter på regnet. Är bitter på internet. Dålig körlektion är jag just hemkommen ifrån. Har tack och lov två stycken till idag. Och på körskolan fixade och trixade jag så att jag skulle kunna komma åt mina internettest som måste göras, dels för körskolan kräver det och dels för att det är bästa sättet att plugga in information på. Och nu sitter jag här hemma och försöker få fram dem. Det lyckas INTE! Åh! Sjukt störigt. Kan jag inte göra dem nu heller. Som jag hade planerat. Så ja, jag är lätt bitter. Ska ta en kopp te och sätta mig och plugga nu. I min teoribok. Kul... Dessutom blir det konstig layout från denna dator. Det går inte att få mellanrum mellan olika textstycken eller mellan bild och text. Vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0