Farmors kök

Min farmors kök är en fantastisk plats. Har saknat fina söndagseftermiddagar där. Idag tog pappa och jag vägen upp till Helsingborg för ett efterlängtat besök! Fika med mackor med ägg och kaviar och sedan födelsedags-tårt-kavalkad för pappan lilla. Tjattra med min farmor, uppkrupen i kökssoffan, med en kopp kaffe i handen - det är verkligen något att se fram emot. Min farmor är cool. Och hennes bästa vännina är lika cool. De är som små flickor som skrattar och säger lite politisk inkorrekta saker och skrattar hemskt mycket och får mig att dö av skratt.

Bilresan ner var fin även den. Älskar att åka bil i skymmning och lyssna på bra musik. Fann idag tillbaka till en artist som jag lyssnade sönder för ngr år sedan. Har nästan inte kunnat lyssna på honom sedan dess. Nu var han fantastisk. Hans namn är Ray Lamontange. Lyssna!

Det känns som att denna dag har varit så lång. Vaknade tidigt och gjort så mycket. Men det känns bra. En evighet är trevligt ibland. Och snart blir det dags att ta cyklen upp till Gerda. Afro ska det dansas. Inte helt fel.










Kommentarer
Postat av: Jenna

Skoj med afrodans! Det var på tok för länge sedan som jag dansade det.. :) finns så himla mycket kul klasser som man skulle vilja hinna med!

2009-11-15 @ 21:51:11
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: mikaela

gaaaaah! drägglar ge mig din farmors tåta :O och grattis till halkan :)

2009-11-16 @ 19:38:13
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0