en extra lördag, tack!

Fredag fredag. Skulle vilja lägga in en extra dag denna vecka. Kan man få beställa en extra lördag? Jaha, vad bra tack så mycket (önsketänkande).

Morgonpromenad och Dagens frukost: AXA havre&qinoua med torkade tranbär och kardemumma, toppat med hyvlat äpple och valnötter. Inte helt fel, inte alls. Tranbär var gott, något nytt som införskaffades till hemmet igår av undertecknad. Och fick tummen upp! Skall användas mer.

Nu sitter jag och väntar på pappsen. Ska ut och köra en timme. Sen plugga teori. Hoppas jag kan vara effektiv under dagen och märka att allt sitter! Kanske slipper jag då plugga hela dagen och kvällen och slippa falla utmattad ner på huvudkudden ikväll. Eller utmattad är okej. Bara jag lyckas göra något annat.

Ska iaf klämma in ett träningspass i eftermiddag/kväll. Ska bli grymt härligt. StyGy på lilla Gerdis. Använda musklerna lite (känner dock lycka över att axelpartiet börjar bli starkare - underbart!!:)) känns inte helt fel efter mycket spänningsvärk. Hoppas även på träningssällskap!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0