dansk rågbröd in the house

Dagens frukost beståd bl.a av det underbara danska rågbröd man kan köpa på mormors bageri. Underbart! Har haft mina beroende perioder av detta bröd men även mina trötthetsperioder. Känner att kanske, kanske, kommer ett beroende att stimuleras :)
Dagens gröt blev ännu en ny variant; Grynblandning från AXA - havre&Qinoua - tillsammans med blåbär, hallon och mango. Blev en höjdare må jag säga. Havre&Qinoua gröten har en lite mildare smak, en smak som passar bra tillsammans med just frukt!

Nu är det ännu en körlektion som gäller. Trevligt värre är det dessutom att efter denna körlektion har jag dagen fri fram till kl. sex då min teorilektion börjar. En fri dag (nästan :)). Har ett projekt som jag måste lyckas med idag. Gå till min frisör och klippa min lugg. Svårt att se, lite jobbigt där va...varför ska dessa saker som tar ca 5 minuter vara de som man ignorerar att göra. Hm.







Kommentarer
Postat av: hilli

åå danskt rågbröd kan vara såå gott!har tänkt att baka eget men det tar ofta så lång tid...!vad har du för kamera förresten?är på jakt efter en ny..må så gott,kram!

2009-11-10 @ 13:59:49
URL: http://barahilliju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0