att mellanlanda

Sitter just nu och njuter av tystnad (eller ja, tystnad och tystnad...enbart datorn surrar ganska högt.) och en kopp kaffe. Dagen har hittils varit intesiv till tusen och snart är det dags att lämna hemmet igen.

Teoriprovet gick BRA! (enda jobbiga är att bilden som kommer finnas av mig på körkortet inte blev bra. Men vem har en bra bild på sitt körkort?) Pustar ut och säger tack gode gud. Typ. :) Behöver bara koncentrera mig på uppkörningen imorrn. Det kommer gå bra. Det blir bra, vare sig jag failar eller lyckas. Och som min körlärare precis sa - vad är det för fel med att misslyckas? Då får man bara göra om det igen.

Men just nu behöver jag inte tänka på något speciellt. Bara njuta av mitt kaffe och av att sitta ner. Snart ska jag rensa huvudet med lite spinning på Gerdis. Blir nog bra det med. Lite trött - men vad tar inte bort trötthet om inte träning :) För sen ska jag iväg på ett möte på Tehuset om julrushen. Vi fick väl känna på lite igår. Men antar att det bara var förnamnet. Om ens det.

Sen är det sömn som gäller, banne mig.

Going strong yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0