Det är dags....

att säga: hej och välkommen att kika in på min blogg! 

Som just utexaminerad student börjar jag nu en upptäcksfärd genom livet.  Och som en ganska nybliven bloggnörd har jag nu bestämt mig för att starta något eget! Efter en vecka som arbetslös student känner jag hur det kliar i fingrarna efter ett nytt projekt. Ideér har kommit och gått och till slut har jag nu bestämt mig för att skapa något som jag tyckte saknades. 

Så här kommer en liten stor lundatjej med en blogg om träning, hälsa och framförallt mat och matlagning! Matlagning är en värld som jag gärna stiger in i, för att njuta av dofter, färger och smaker. Och för att ta bort den maniska tankegången som existerar överallt kring mat. Balans i livet söker jag - och kanske är denna blogg ett steg på vägen till att få ihop sin egen verklighet med den reella världen. Och kanske är jag inte den enda som söker detta? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0