Godmorgon fru och herr sol

Dags att lämna hemmet och bege sig ut i dagens gassande solsken! En kort promenad till pappsens jobb, där jag kommer fortsätta häcka över oändliga högar av papper som beöver sorteras och arkiveras. Puh. Men lite pengar i fickan säger man ju aldrig nej till?

Annars känner jag att sommarean lockar, hoppas hinna titta ner på stan och kika in i några butiker senare. Förhoppningsvis blir det även en fika med en vän på stan. Kvällen ska bland annat ägnas åt övningskörning och den städning hemma som jag fortfarande inte slutförd (jag är lite dålig...).

Coming up: Recept och bilder, bland annat på en god ljummen sallad med varmrökt lax (mumsig, proteinrik och fresh!)

Dags att lätta ankar och masa mig ut och iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0