Ett shoppingbehov stillat

Goddagens! Nyligen hemkommen från stans inre, letat kläder på rean med en vän. Varför är det alltid så att när man har pengar i fickan hittar man aldrig det där perfekta plagget, som alltid annars hänger framme när man är pank!?

Jaja, sånna bekymmer man kan ha...Annars har dagen fyllts med morgonpromenix i solen, arkiverat klart papper(!), tid hos sjukgymnast och ja, shopping. Snart är det dags för träning. Det blir Gerdahallen ikväll (ja, fäktsalen är som sagt inte i normalt skick...). Tänkte köra dubbelpass. Step, vilket jag prövat en gång och inte riktigt kände att jag lyckades med. I dagen tänler jag ställa mig långt bak i salen och försöka dölja mina stapplande ben. Sedan blir det min favorit - afro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0