Att lägga om ett golv vid fel tidpunkt

Kan vara sjukt irriterande. Tog mig till fäktsalen, öppnade dörren och möttes i stort sett av en byggarbetsplats. Någon hade visst glömmt säga till oss att golvet skulle lagas. Tack.... Men, vill man träna så vill man. Alltså fick det blir löpning idag igen. Och det gick så bra! Gårdagens löprunda på en mil gick fantastiskt bra. Speciellt efter som jag inte sprungit så långt på riktigt, riktigt länge. Och så tog jag mig runt på en riktigt bra tid! Känslan av att lyckas satt i även idag, och jag sprang med lätta steg genom kvällen. Sprang ca. 7 km.

Att träna mycket betyder att man måste äta en viss mängd av rätt sorts mat. Jag har varit vegetarian i några år, vilket betyder att det är extra viktigt att lägga ner lite tid på att se till att man får i sig allt som ens kropp behöver. Under det senaste året har jag även börjat äta fisk igen - min kropp behövde helt enkelt det proteinet.
    För att kunna bygga muskler behöver man fylla på med främst protein efter träning. De senaste månaderna har jag lagt om min kost, jag äter mer mat och mer proteinrik mat. Och det har gett resultat! Min kropp har utvecklat mer muskler och jag presterar bättre och bättre. Äntligen har jag börjat hitta en balans, som jag är väldigt mån om att ha kvar. Och vet ni vad? Det känns j*vligt bra :) Tipp topp, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0