yey

Today: Lingonsylten dök upp på bordet idag! Min beroendeperiod av denna sylt verkar komma igen...
Dagens gröt blev en härlig blanding med grynblandning, kardemumma, torkade tranbär, äpple, lingonsylt, mandel och hasselnöt. Färsk lingongrova till, alltså inget plastförpackat bröd i väldigt tunna skivor. That's a no no.
Sovmorgon idag. Eller ja, sov till åtta halv nio. Men skönt nog. Och nu när frukost is done - löpning nästa! Alltså dags att svida om till träningskläder, ta cyklen till mamma och hämta upp vår lilla bil där. För övrigt, inte så kul för mig, så står det en alldeles (verkligen alldeles) för dyr bil bredvid vår. Och garaget är inte det största. Är rent ut sagt minimalt och trångt. Känns betryggande....
Men inga dåliga tankar! Bilens ska köras ut till Skrylle och sen ska mina ben få springa av sig. Lite trött men hoppas på en lång runda bland alla backar. Självfallet med pappas Garmin klocka på armen. Oh! Mitt habegär har fortfarande inte stillats! Tummis med mig själv - ska införskaffas!
Blir en bra dag idag! Klockan tre ska servering ske. På en glöggfest som den sker på pappans jobb. Det blir kul. När det slutas att jobba är det jag och Helena som tar cyklarna till Lunds för att jobba natten lång på Penthouse...Oh. Satsigt. Har lite förväntningar på klubben...Har hört en hel del gott. Så man får hoppas att den lever upp till sina förväntningar. Vem får annars smisk i baken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0