vuxenpoäng och barnslig i dager...

Today: Grynblandning, russin, kardemumma och blåbär gjordes gröten på. Päron, mandel och hasselnöt hamnade även det i skålen. danskt rågbröd gjorde sin repris. Många små koppar te kom att drickas.
Kände att jag claimade vuxenpoäng igår. Motpolen blev en fin liten muminkopp som teet fick drickas ut imorrse. Gillas! Dessutom invigdes ny skål från IKEA (eller ny och ny. p köpte skålarna för typ 2 veckor sedan. Men! De har legat  i bilen sen dess. För vi är så medvetna om allt vi gör här...not.) Nytt hem och nytt kök. Alltid lika intressant -  med helt annat ljus. Morgontrötthet gjorde mig lätt inspirationslös och ljuset exprimenterades inte så mycket med. Det blev lite mörkt. Det får vara lite mörkt (om jag ska vara djup kan jag ju köra på att det återspeglar verkligheten, mörkt ute när man vaknade tidigt. Förvisso är det inte särskilt ljust nu heller - dimma! Vad är detta?)
Och nu sitter jag och fösöker vara effektiv. Resultatet är hittils inte slående, lämnade ju uppenbarligen det jag håller på med för bloggosfären. Måndags trötthet skyller jag på...
Jobb senare idag - 12-18. Sen spurt upp genom stan till fäktlokalen för träning. Inte peppen. Är ett neggo när det gäller fäktning just nu. Bull läge.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Hej! Sats är riktigt bra gym ;) Finns massor av pass att välja bland och sen är gymmen oftast väldigt stora. Jag vet inte vart du bor och om du har flera sats runt om dig som du kan välja bland. Bor du i sthlm? i så fall kan jag ge dig lite tips på olika gym ;) Kolla in hemsidan där ser du alla pass som går om du letar runt lite. Jag gillar alla ajg provar vilket är ca 10 st. Vissa är styrkeinriktade, andra som yoga - typ stretching liknadne, konditionsinriktade med puls och kordination för dem som vill träna dans och aerobics t.ex. :D finns stor valmöjlighet och det är extra bra om man har flera sats i närheten så man kan pricka in favoriterna och få ännu större val :D

God natt & sov så gott!

2009-12-07 @ 22:49:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0