torsdagsledighet och jag är på topp!

Dagens: gröt - favorit med havre&qinoua, russinmix och kardemumma. Bananous och hasselnöttis på tha topp. Rostat bröd...Te och blåbärssoppa.
Morgonpromenad i kyla! Men jag fick mysa runt i min gigantiska halsduk så jag stördes inte av herr eller fru kyla.

Åh. Känner ett lugn spridas. Hehe, låter fånigt men är faktiskt fullkomligt sant. Idag är det enda som står på schemat en fikadejt med vänner plus träning ikväll. Ska även ta tag i mig själv och fixa saker som behöver fixas. Det kommer bli fint! Och! Kan om jag vill till och med lägga mig i soffan och läsa en bok. Och det är bara morgon. Woho - lycka och jag. Kan bli underbart glad för små saker. Ha - inte var dag sånt är möjligt!

Igårkväll däckade jag allt för tidigt. Hade det mysigt med min vackra film men kände mer och mer hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Och sängen lockade väldigt mycket. Men egentligen kändes även det härligt, att gå och lägga sig vid halv elva och känna en härlig avdommnande trötthet i kroppen...

Så nu ska jag...välja vad jag ska göra härnest. Hallå! Klockan är ju bara halv nio. Och jag har en hel dag på mig för livet :)



Kommentarer
Postat av: mikaela

ja trevligt värre med fika :)) hiihihi taack för kommentaren ;)

2009-12-03 @ 17:34:49
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0