today it's friday



today: AXA grynblandning, kardemumma, tranbär, äpple och valnötter.
Kardemumma är verkligen bäst. MUmma mums. Så att säga.
Rostat bröd fantast, ja jag erkänner.
Te i mängder. Gillar början på dagen :)

Sitter och känner dofter från vårt kök. Och nej, ingen(alltså jag) som ställt sig för att baka frukostbullar. Inte ens lussekatter. Nej, en olycka med plast har skett. En plastkanna som någon (inte jag) ställde på en varm spis. Inte världens bästa resultat. Ja, där får man säga, tack och lov att snart är det helg!

På förmiddagen blir det träning. Gerda och Afro. Ska peppa upp mig efter dålig träning igår. Har gjort illa mina tår...hm. När jag sprang i måndags fick jag lite ont i speciellt stortårna. Men som den jag är gjorde jag inget åt detta utan när onsdagens springrunda skedde var mina tår lika oskyddade som vanligt. Och igår utvecklades det till smärta. Utfall i 2 timmar och mina tår gjorde ont. Smärta. Överdriver fatkiskt inte. Det var inte coolt. Så idag blir det träning utan skor. Afroskaaaka gillas.

Ska vara aktiv kvinna och jobba idag. På min pappas jobb. Inte hur kul som helst, slutar mina dagar vid en dator och dör av rastlöshet. Men tackar ändå för jobb och pengar :)
Ska nog ta min mammsing ut på en körtur ikväll! Kanske kanske, visa mina skills. Och sen vankas ett trevligt biobesök. Luftslottet som sprängdes, sista delen den älskade Stig Larsson triologin. Har höga förväntningar, har hört att filmen ska vara good. So it's better be...



Kommentarer
Postat av: mina

Härlig frukost bild :)

2009-12-04 @ 10:15:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mikaela

åh afro, jag borde ju fäljt med, vaknade dock halv tolv idag igen...får skärpa mig..nån annan gång! hoppas din kväll blir skojig! det kan ju hända att jag råkar höra av mig med ett ytterst nyktert sms inatt, så stäng av ljudet!

2009-12-04 @ 13:11:28
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0