Testande frukosttid

Dagens frukost fick viss variation! Nya gryn att göra gröt av provades. Dessa ovan - råg&havre från Frebaco.
Helt okej, smaken var väldigt lik vanliga havregryn. De där rågflingorna gjorde varken till eller från. Men får smaka mig igenom påsen. Lär gå ganska snabbt med tanke på min grötkonsumtion...
Gröten gjordes i alla fall med russin och kardemumma och toppades med banan, hallon och valnötter.
Blogg.se är inte helt okej från denna dator. Förutom att layouten är störd- det går inte att få några mellanrum mellan styckena - så tar det ibland extremt lång tid att ladda upp bilder. Om det ens funkar. Väldigt konstigt. Faktiskt. Kanske internetuppkopplingen? Den är ju inte helt okej den heller...
Jaja, snart väntar iaf jobb. Ikväll blir det spinning, i hope. Om jag slutar i tid och om inte alla platser till klassen tar slut på ett ögonblick. Vill så gärna så jag får spurta med cyklen från jobbet till lilla stora gerdis. Håller tummarna för att hinna.
Kvällen kanske avslutas med julbak. Eller med att jag äter av de kakor mina vänner har bakat. Inte helt fel det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0