spinning-kärlek

Today - gröt av grynblandning m. kardemumma och tranbär, bär och hasselnötter. Det godaste brödet med russin och hasselnötter (har haft lyriska inlägg om detta bröd förut :))
en kanna te ställdes även på bordet. Vilket kändes mys.
Och vid tjugo över nio lämnade jag hemmet för att gå ut och lufsa i snön upp till Gerdis. Enormt peppad på SPINNING! Lyckades till och med få med pappsen- Vi ställde in vårt långa löparpass och jag fick honom spinningfrälst istället. Hehe - najsigt värre! Och vilket pass det var! AHHH! Kärlek till träning kärlek till spinning. Få bort all skit genom spinningterapi. Sjukt bra instruktör som har detta pass och sjukt bra musik spelades även denna gång! Vill bara fortsätta i den spinningbubblan hela dagen.
Nu ska pappsen och jag ut och promenera upp till stan igen. Efter en lunch på ngt mysigt café ska lite julshopping ske och även en julgran ska köpas! Behöver komma i mysstämmning. Allt kommer bli bra. Det blir det alltid.
Får låta andra människors glada energi ge mig lycka. Har ni tänkt på hur många kloka människor det finns? Hur många vackra tankar som tänkts? Hörde p säga ett citat från en av hans närmaste vänner.
"Det är vackert så"
Något som kan sägas även om allt är jobbigt. För det är vackert så. Ups and downs. Det är livet.
Och livet är vackert så.
Det blir en vit jul. Kanske. Hoppas på det. Nu ska jag ut och pulsa i snön. Och verkligen pulsa. Och krama en snöboll. Hihi :) Snöbollskrig skulle inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0