söndag



Today: gröten fick variation idag! Päron hade nämligen införskaffats igår, jag äter i stort sett aldrig päron. Varför sätter jag frågetecknet på - har ingen aning. Men iaf, havre&qinoua m kardemumma och tranbär med päron, mandel och hasselnötter. Mackor(vilka ser gigantiska ut på bilden. typ halva skålen. fot underifrån. alltid lika intressant med propotionerna...hm)

Gårdagens kväll spenderades visst ute i lunds vimmel, även om nationerna fick vara i fred för kvällen. Ett glas vin och en vän (låter som en låttext från lasse winnerbäck. är nog ord från en låttex av lasse winnerbäck. den finurliga mannen) på Gräddhyllan. Mysigt värre och hör och häpna - jag vaknade fullkomligt utvilad imorrse. Det går alltså att komma hem vid halv ett en lördagskväll och må finfint en söndagsmorgon. Ha! Jobbigt liv jag lever :)
Inga klackar bröts och inga sms kom att trånas efter. Gjorde slut på en ond cirkel och tog tjuren vid hornet. Känndes bra. Är den som är den som är den. Den som tänker tusen gånger om gånger tusen på allting. Kan bli lite enerverande ibland. Ja, säkert inte bara för mig själv. Har börjat lära mig att göra något åt det hela.

Idag ska ett café intas och en gammal vän träffas. Någon jag inte sett på några månader, vilket betyder att jag är en glad människa idag!
I eftermiddag/kväll står dessutom spinning på schemat! Har en känsla av att instruktören på detta pass är underbart bra. Så jag hoppas på svett som lackar, endorfiner och en utpumpad kropp.

Och nu. Nu ska jag ut och köra. Alone...



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så mysiga bilder, gott det ser ut :D

Ha en bra måndagseftermiddag!

2009-12-07 @ 16:31:33
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0