snöflinga

Och nej. Jag har inte vaknat och ätit frukost nu. SKulle dock varit rätt intresant om jag skulle gjort det. Av olika anledningar. För att klockan är sju på kvällen. För att jag hatar att sova längre än till tio på morgonen. Filosofin spirar i huvudet mitt - märks det?
Idag har åtta timmar jobb skett. CRAZY! Julhandel. Är typ fortfarande uppe i varv. Samtidigt som jag är konstigt trött. Lite konstig just nu överhuvudtaget.
Ikväll ska utgång ske. Och AGNES skall träffas! Det kommer bli fett. Temat för kvällen har konstaterats - KÄRLEK! För det är vad man behöver. Nu. Alltid.
Fann för övrigt mig själv stå i ett fall av snöflingor utanför jobbet imorse. Läste sedan att julen i Skåne inte kommer bli vit. En snöflinga här nere smälter så snabbt. Ibland tror jag inte ens flingorna hinner träffa marken innan de är borta. Sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Maya

Alltså, gaaah! Det ser sjukt gott ut!

Alla dina frukostar ser mumsiga ut - och nyttiga! :)

2009-12-12 @ 20:40:57
Postat av: Maria

roligt att höra att det ser smaskens ut - för hemskt om det skulle se vansinnigt oaptitligt ut :) frukost är typ det bästa på hela dagen. när det kommer till mat då. :)

2009-12-13 @ 13:59:28
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0