onsdag onsdag



Today: AXA grynblandning, kanel, kardemumma och russinmix. Banan och hasselnötter. Lika med mums!
Rostat bröd, te och blåbärssoppa.

Kylan har lagt sig över södra delen av detta avlånga land. Frosten sågs ute på morgonpromenaden. Mössan kändes för kall och jag tackade mig själv för mitt smarta drag att köra på med ännu ett tröjlager.... Kommer vi få se någon snö, det är dock frågan...

Igårkväll var mycket trevlig. Härlig restaurang med underbart god mat och trevlig sällskap. Att sitta ner och äta och prata, kan man göra det? Inte något som jag har prioriterat på sistonde - men tycker det är viktigt! 
Tack igen pappsen lilla :)

Sitter och pratar med modern lilla som kom hem från en lång semester inatt. Lite avis på allt...men är förvisso nöjd med lund med just nu!
Och ska puttra upp till pappsens jobb om en stund och hämta en liten radio. Sen är det jobb som väntar kl. 10. 
Lunchdejt med vänner är inbokat. 
Träning ikväll är inbokat. StyGy here I come. Ska bli najs. 

 Är för övrigt normaliserad. Känner att jag inte alltid varit trevligast de senaste två veckorna. Lätt isolerad. Men nu blir det andra bullar!



Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Ja, det är en rätt underbar dröm skulle jag säga. Hehe.

2009-12-02 @ 18:00:40
URL: http://blackgreywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0