Nyårsafton!

Dagens frukost...aptit och förkylning går inte hand i hand. Hm. Fick överge älskade mackor och nöja mig med samma gröt som jag ätit flera dagar i rad. blir liksom inte sugen på ngt annat. Så dagens gröt - likt alla andra dagar denna vecka - grynblandning med kanel och kardemumma, torkad aprikos och banan och mandel. Och te...

 

Idag är det nyårsafton och jag har dagen till ära nästan vaknat upp frisk. Är på den nivån nu att jag kan göra nästan allt - utom att träna. Vilket jag känner mig djupt bitter över för jag är Sjukt Rastlös. Aaaah. Funkar inte utan att kunna få utlopp för all energi. Imorgon kanske? Fast det kanske är att hoppas på för mycket efter en hejdundrans nyårsnatt ;) Vi får helt enkelt se om löparskorna sätts på fötterna imorgon!

 

Men glad i hågen är jag ändå! Vaknade av mig själv vid åtta imorrse - utvilad som få. Upp och hoppa och ut på en morgonpromenad i ett Lund där solen skiner. Kan det bli så mkt bättre? Lyckorus och gud vad jag har saknat ljuset! Och nu ska en liten flicka möta upp sin mamma och ta en promenad och sedan en kopp kaffe på ngt mysigt café! Sedan ska handling inför ikväll ske och därefter lite matlagning. Sen står inte så mkt mer på schemat innan tha night!

 

Ikväll firas det nya året in med vänner! Vi börjar med en stor middag och firar därefter in tolvslaget i Lundagård med massa folk och fyrverkerier! Sedan bär det av mot Kulturen och födelsedagsfest. Så klackarna slås i taket ikväll, inatt och imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad skönt att äntligen få vakna upp pigg och frisk :)



Hmm vi bor själva i Studentlägenhet genom SSSB och har inte så jättebra koll på andrahandsmarknaden. Har många vänner som får hoppa omkring lite i andrahandslägenheter och det brukar alltid lösa sig med boende i slutändan! Du kan oxå ta en titt på www.einarmattson.se där jag har hört att vissa har fått lägenheter ganska snabbt, och så dyker det ju upp mýcket lägenheter på andrahand.se regelbundet. Men där gäller det att vara snabb :)



Gott nytt år på dig med! Hoppas du får en kul afton och en bra start på det nya decenniumet!

2009-12-31 @ 12:32:22
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0