movietime

Hemma med en kopp lundablandning-te i handen, tingsek i bakgrunden och små förväntasfulla fjärilar i magen. Luftslottet som sprängdes ska se. Och som den bokgalna människa jag är har jag inte bara läst, och tyckt att Stieg Larssons boktriologi är fantastisk, en gång utan ett x antal gånger...ÅH! Älskar bokserier som tar tag i hela en och inte släpper taget. Det om något är fantastiskt. Att försvinna i bokens verklighet. Försöker att inte hoppas på för mycket - en film är aldrig lika bra som en älskad bok. Försöker skilja boken värld från filmens värld. 

Afro shake har skett idag. Jobb hos pappsen har skett idag. Ganska lugn dag och jag har gått omkring lätt utmattad. Men efter mycket kaffe och choklad som skänktes från en härlig godispåse har jag överlevt dagen :) 

Men nu är det dags att säga adjöss och lämna den allt för beroendeframkallande bloggosvären för den riktiga verkligheten. Jobbigt värre...:)  


Kommentarer
Postat av: mina

God kväll.Hoppas att allt är bra med dig & du får en skön helg..kram

2009-12-04 @ 21:45:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0