lyckorus

Gravölet kan slänga sig i väggen. I'm done and I did it.

Kan nästan inte fatta det. Klarade uppkörningen!!! (ja, känner mig för en gångs skulle berättigad att använda flera utropstecken) OH! Crazy banana :) Körde inte ens länge och när vi svängde tillbaka in på vägvärkets parkering tänkte jag - shit. Och när han sa - du klarade det...Fick värsta glädjerycket och det känndes som världen lättade från mina axlar.
f a n t a s t i s k !

Kom hem utmattad. Varit så sjukt nervös de senaste två veckorna. Att det är över är svårt att fatta. Det har blivit som en bubbla som man levt i. Vet inte om det bara är lilla jag som känner så, men att försöka ta körkortet kan verkligen vara förfäligt. Men när det är över - fantastiskt. Men kan inte fatta det riktigt. Kommer få eftersvallningar av glädje helt enkelt :)
Har ägnat eftermiddagen åt städning och tvättning. Ganska skönt att återgå till typ normalt tillstånd. Dansat runt med dammsugaren och lyssnat på No Doubt och sjungit högt och möjligtvis rätt falskt.



Kassade in nya vuxenpoäng idag och körde smakminnen från barndommen som motpol. Hehe, varm blåbärssoppa m. keso. Höjdaren när man var liten var dock blåbärssoppa eller nyponsoppa med glass och mandelbiskvi. Men inget sådant fanns i mitt skafferi. Och blåbärssoppa och keso är inte helt fel det heller :)
Och ikväll blir det firning med lilla pappsen. Han överraskade mig med att ha bokat in ett litet resturangbesök. Inte helt fel, inte alls. Fint gjort!

Det känns inte helt fel det här. Det känns faktiskt jävligt bra. Punkt för det. No more körkortsprat från min sida. Avslutat. Over and done. Och även min utläggning här :)

 


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

ååh blåbärssoppa, fan vad länge sen det var :) Nu blev jag sugen på det ;O

2009-12-01 @ 21:23:10
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj blåbärssoppa med keso? tror aldrig jag hört om den kombinationen tidigare.



ni verkar vara en del som bakar lussekatter på det sättet, har nog själv aldrig smakat den sortens.

2009-12-01 @ 22:33:47
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0